Танки образуют основу каждого Overwatch 2, поглощая повреждение, устанавливая контроль на поле битвы и диктуют темп боя. Однако с подходящими бонусами они могут превзойти эти роли. Каждый танк обладает как незначительными, так и основными льготами, которые индивидуально дополняют их возможности отличительными манерами; Однако не все льготы одинаково эффективны.
🚀 Присоединяйся к CryptoMoon 🌙 – каналу с самыми свежими новостями крипторынка, трендами и инсайтами! Будь в курсе событий, получай советы и стратегии для увеличения дохода. 🌐💰
Не упусти свой шанс на взлет! 👇
Подписаться в Telegram
В этом уроке мы поможем вам определить основные преимущества (льготы) для каждого из наших персонажей танков, что позволит вам внести наиболее значительный вклад в вашу команду. Независимо от того, предпочитаете ли вы агрессивные боя, быстрые атаки со стороны или сильные на линии фронта, есть перк, адаптированный к вашему стилю геймплея.
Лучший танк С небольшими привилегиями
На втором уровне незначительные преимущества тонко, но значительно повышают возможности танка. Эти улучшения могут повысить выживаемость, выходной сигнал или полезность. Хотя они в основном не изменяют игровые стили, они могут предоставить танки с преимуществом в устойчивых боях и поддержании фронта.
Герой | Лучшая второстепенная привилегия | Почему? |
---|---|---|
Ориса | <стиль> Рассеиватель тепла — Критические попадания от вашего основного огня возвращают тепло. | Once overheated, Orisa’s weapon is unusable for 3 seconds. This perk lets you extend your shooting time by landing headshots. |
Doomfist | Survival of the Fittest — The Best Defense grants 25 overhealth from eliminations and its max overhealth is increased by 50. | Doomfist reloads quickly already, making the other perk less useful. The extra overhealth helps his aggressive playstyle. |
D.Va | Bunny Stomp — Call Mech’s damage radius is increased by 50%. | Allows you to hit more enemies at once when summoning your mech, increasing damage output. |
Hazard | Off The Top — Violent Leap’s Slash deals 30% more damage to enemies above 250 health. | Increases damage against tanks and helps build ultimate charge faster. |
Junker Queen | Battle Shout — Commanding Shout fully reloads Scatter Gun and increases allied reload speed by 50%. | Grants more team utility, making allies reload faster. The alternative perk’s wound effect is less impactful. |
Mauga | Two Hearts — While on an objective, Mauga counts as 2 heroes and regenerates 20 health per second. | Helps capture objectives faster and sustain longer in fights, making it invaluable for objective-based gameplay. |
Ramattra | Prolonged Barrier — Void Barrier’s duration is increased by 25%. | Extends shield uptime, offering consistent protection. |
Reinhardt | Fiery Uptake — Barrier Field is healed for 100% of Fire Strike’s damage dealt. | Helps regenerate shield durability, keeping Reinhardt’s frontline presence stronger. |
Roadhog | Scrap Hook — Chain Hook hits reload 2 ammo. | Since Chain Hook is used often, this perk keeps your damage output more consistent by reducing downtime. |
Sigma | Kinetic Cycle — Absorbing projectiles with Kinetic Grasp also reduces Accretion’s cooldown. | Makes Accretion more readily available, increasing your ability to disrupt enemies. |
Winston | Heavy Landing — During Primal Rage, Jump Pack’s damage and area increase by up to 75% while airborne. | A straight-up buff to Primal Rage, unlike Short Circuit, which is situational. |
Wrecking Ball | Steamroller — Roll impacts deal 100% more damage to Tanks. | Even if Roll isn’t used incredibly often, the increased damage makes it a strong overall buff. |
Zarya | Graviton Crush — Graviton Surge deals up to 30% of enemy max health as damage over time. | A significant damage boost for Zarya’s ultimate, making it more lethal. |
Best Tank Major Perks

At level three, significant advantages are introduced that could revolutionize the gameplay of a tank. These benefits might include providing new protective measures, enhancing its defensive capabilities, or amplifying its offensive potential. These advantages can greatly improve a tank’s capacity to manage space, safeguard allies, or inflict heavy damage in battles.
Hero | Best Major Perk | Why? |
---|---|---|
Orisa | Projected Barrier — Replaces Javelin Spin with a protective barrier. | Sacrifices knockback for a more defensive tool that shields both Orisa and her team. |
Doomfist | Seismic Empowerment — Slamming multiple enemies with Seismic Slam supercharges Rocket Punch. | Enables a near-endless cycle of fully powered Rocket Punches when used effectively. |
D.Va | Shield System — Converts some of her health into shields and allows Defense Matrix to restore shields when absorbing damage. | Boosts D.Va’s survivability by adding self-sustain. |
Hazard | Anarchic — Spike Guard now provides lifesteal, restoring health when hitting enemies. | Enhances Hazard’s durability, making aggressive plays safer. |
Junker Queen | A Savage Satiation — Carnage now heals Junker Queen based on damage dealt. | Provides immediate healing, making it more useful than slower wound-based effects. |
Mauga | Firewalker — Overrun ignites enemies it hits, causing burn damage. | Adds consistent damage over time, improving his effectiveness in extended fights. |
Ramattra | Nanite Repair — Standing inside Ravenous Vortex passively restores health. | A more reliable survival tool than the alternative that relies on enemy movement and type. |
Reinhardt | Shield Slam — Can attack with his hammer while holding up Barrier Field. | Allows Reinhardt to stay offensive while keeping his defenses up. |
Roadhog | Hogdrogen Exposure — Take A Breather now also heals allies nearby. | Expands Roadhog’s role by providing healing support to teammates. |
Sigma | Levitation — Can float briefly when double jumping, improving aerial maneuverability. | Grants better positioning and survivability, especially in fights near high ground. |
Winston | Revitalizing Barrier — Allies inside Winston’s Barrier Projector regenerate health over time. | Turns his shield into a supportive tool, helping sustain his team. |
Wrecking Ball | Hang Time — Piledriver charges up for longer but hits harder and allows mid-air movement control. | Increases Piledriver’s impact and lets Wrecking Ball adjust positioning before landing. |
Zarya | Spotter — Projected Barrier grants allies health regeneration and a movement speed boost. | Makes her bubbles more valuable by offering sustain and mobility benefits. |
Смотрите также
- Полный саундтрек к фильму «Ущелье»: Все песни вошли в блокбастер Ани Тейлор-Джой и Майлза Теллера для Apple TV.
- Лучшие моменты с фронтменом в игре «Кальмар
- Кобра Кай, 6 сезон: Кто победит в Секай Тайкай, смерть главного героя — это не то, чего любой из нас ожидал
- Трагическая реальная история актера Таноса из второго сезона «Игры в кальмара» заставит вас радоваться, что он жив и здоров в 2025 году
- Лучшие советы и подсказки для Legend Of Mushroom
- Пол Хантер Шафер и почему Она превратилась из Мужчины в трансгендера, когда была еще подростком
- Как найти все верстаки в Sniper Elite: Resistance
- За кого выходит замуж Крессида Каупер в Бриджертоне?
- «Раньше мы получали около 20 эпизодов в одном сезоне»: Единственная претензия, которую я имею к сиквелу ATLA «Аватар: Семь гаваней», — это ужасное количество эпизодов
- Как дополнить мемуары О Логове Норы В Lost Records: Bloom &Rage
2025-02-19 23:05